пʼятницю, 25 липня 2014 р.

Щоденник схуднення: День 1

     Ця тема близьма більшості матусям, які хочуть повернути собі свої дородові об'єми, і не тільки матусям. Особисто я пройшла довгий шлях від 92 кг до 62 кг (про найкращі свої часи не буду писати, бо це було давно і я вже не пам'ятаю, скільки тоді важила - лишився тільки одяг на згадку). Для того, щоб досягнути нинішнього результату довелось перечитати купу літератури, перепробувати купу порад, зриватися, поправлятися і знову худнути. На разі зараз я ще не досягла поставленої мети, але однозначно хочу її добитися!
     Найчастіше для схуднення нам не вистачає терпіння, підтримки, мотивації, знань. Не всі поради спрацюють у вашому випадку - у всіх різні організми, звички, і те що добре для когось, не обов'язково підійде Вам. Але є декілька хороших загальних правил, порад, які будуть корисні кожному. Їх я виявила після безлічі своїх спроб схуднути. І я далі вчуся, далі намагаюся позбутися поганих харчових звичок, хочу схуднути і не поправлятися... Саме про це і буде мій щоденник.
     Мої колеги, яким близька ця тема, вирішили звернутися у фірму, яка за гроші, пропонує свої послуги по схудненню: читають лекції по правильному харчуванню, є група людей з однаковою проблемою, тестують, розповідають, що потрібно їсти. Для себе я вирішила, що я можу це зробити і без оплати заробітньої плати комусь (краще уплю фруктів на ці кошти)).
     Тепер я буду вести свої записи по схудненню щоденно (наскільки це буде можливо), свої думки, досвід по цьому питанню, нові поради і буду випробовувати їх. Кому цікаво - читайте!

     День 1 (хоча він і не перший).
     Однозначно для початку потрібно поставити собі мету.

МЕТА - 58 кг

     Далі робимо початкові заміри. Можете себе повністю обміряти: обхват грудей, талії, бедер, ноги, руки. Можна це все оформити в табличку. Єдина порада - обхвати можна міряти раз в місяць, а важитися щоденно, вранці, натщесерце. Хоча тут думки розходяться. Мені більше подобається важитися щоденно - коли є зрушення я щиро радію, а коли немає я бачу свої помилки і намагаюсь виправити.

     Відправна точка - 62,5 кг.

     Не так багато, але тим не менше.

     Ви скажете, що є скинути 4,5 кг?! Як раз мені їх буде важко позбутися. Організм важко втрачає кілограми, коли основна масса тіла і так є невеликою. Саме тому позбутися перших 20 кг найлегше, ніж останніх 2-3 кг.

     Ще одне питання - чи потрібно встановлювати терміни? Тут Ви маєте подивитися на себе. Якщо Ви людина, якій у всьому потрібні чітко визначені часові рамки - будь ласка! Але якщо Ви знаєте, що якщо не схуднете до заданого терміну, або якщо не досягнете в повному обсязі поставленої мети, то зірветеся - не потрібно цього робити. Я не ставлю термінів. Мені головне мета, а не термін!

     Думаю для першого дня цього вистачить. А тепер спатки!

Немає коментарів:

Дописати коментар