суботу, 26 липня 2014 р.

Щоденник схуднення: День 2

Отже, другий день! Цей день приніс мені приємні цифри на вагах - 61,8 кг! Давно я не бачила таких цифр! Усе це наслідок мого парі з колегою - ми тиждень не їли солодощів. Штраф для того, хто зірветься 5 грн (лишній раз подумаєш чи варта та булочка додатково витрачених коштів). Це парі я придумала для себе, бо ніяк не могла себе спинити їсти солодощі. Спрацювало! Після тижня чемності винагорода зранку склала всього 1 цукерку і більше навіть не хотілося. Юхуу! 
Ще одна моя проблема, окрім любові до десертів - це переїдання. Ніби і харчуюся по системі, а не худну. Переїдаю! Тому замовила сьогодні кухонні ваги - буду важити, що їм і зменшувати порції. А ще (оце хороший прийом, який використовують багато людей, навіть зірки) такий прийом по зменшенню порцій, коли немає ваги -  їсти з дитячого посуду. Можна купити собі такий міні-столовий набір посуду, а для матусь це не проблема - використайте посуд саоєї малечі)) Я знайшла тарілочку дитини з кришкою, яку можна брати з собою, і тепер ношу в ній свій обід на роботу. Так я не переїдаю, але наїдаюся. Головне їсти повільно! Ніхто ж за вами не женеться. І тут я повинна згадати ще один відомий факт - ситість приходить через 20 хвилин після початку трапези. Отже, жуємо повільно, ретельно. Для мене довгий час було це проблемою, я близько року їла, навіть не їла, а хапала їжу. Ця звичка з'явилася поряд з дитиною - справ купа, дитина особливо поїсти не давала, тому коли доривалась до тарілки, я пакувала величезну порцію за 10 хвилин. Потім болів живіт і совість. Спиніться! А то так і вдавитися можна! 
Все! Добраніч! Далі буде...

Немає коментарів:

Дописати коментар