пʼятниця, 16 травня 2014 р.

Відпраляюсь у політ

   Усім привіт! Почну з того, що я працююча мама, і як всі працюючі мами маю бути мультифунціональною. Але, на жаль, не все завжди у мене виходить - іноді щось забуваю чи не встигаю, бувають дні, коли кількість завдань просто зашкалює! І це не кажучи про те, що хочеться і для сім'ї час приділити, і для себе. Так я прийшла до того, що мені потрібна якась система.
   Довго я намагалась сама себе якось організувати, але ніяк не вдавалося виробити якусь цілісну систему і все поверталося до стихійного стилю управління своїм життям. І коли в черговий раз я про щось забула, твердо вирішила знайти ту систему яка мені підійде. 
Система моєї мами мені не підійшла, адже ритм життя 20 років тому сильно відрізняється від сьогодення (візмімо хоча б інтернет:). Я набагато активніша, в мене більше різнопланових завдань та планів. І ось випадок дав мені маленький поштовх. В мій книжковий магазин привезли книгу "7 навыков организованой мамы"Світлани Гончарової. Я сумлінно її прочитала, але мені було мало, залишилася купа питань.
   Гугл мені в поміч і я докопалась до першооснов цієї системи. Жила собі така Марла Сіллі і написала вона книгу "Літаюча домогосподарка. Роздуми біля кухонної раковини". Це виявилась ціла система FlyLady по наведенню порядку не тільки дома, але взагалі у своєму житті. І на разі я активно штудіюю матеріали в інтернеті і маленькими кроками застосовую їх в своєму житті - і в мене виходить! Як говорить сама Марла, головне все робити маленькими кроками і без перфекціонізму (грішна, каюсь). 
   Ось тепер я підійшла до причини створення цього блогу. Під час копання в гуглі я знайшла купу інформації російською мовою, різні шаблони, які для зручності можна роздруковувати і вже використовувати, але інформації українською мовою майже немає. В нинішній час у всіх нас загострились патріотичні почуття, от і вирішила поділитися з вами цією системою на УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ.
   Що я планую тут писати і чим з Вами ділитися:
- інформацію по заданій темі
- своїм досвідом (вдалим і не дуже) на шляху становлення мене як справжньої флайледі
- шаблончиками для контрольного журналу нашою рідненькою мовою
- різними цікавинками, щоб наповнити свій Контрольний журнал
- а також іншими записами на різні питання, які хвилюють мене і можуть бути актуальні для Вас...
  

Ласкаво прошу!
Буду вдячна за Вашу підтримку!

Немає коментарів:

Дописати коментар